Прикарпатець потрапив до реанімації після невдалого самолікування

By Людмила Баран 18 Січ, 2016 11:20

Прикарпатець потрапив до реанімації після невдалого самолікування

Схожі публікації

Загрузка...

У реанімаційне відділення Косівської районної лікарні 18 січня о 2 годині ночі доставлено 42-річного жителя села Текуче. Його діагноз –   отруєння таблетками.

Про це повідомляє Управління НС ОДА.

Чоловік, 1973 року народження,  отруївся азалаптолом та афабазолом під час необережності при самолікуванні. Його стан середньої важкості.

Відомо, що азелаптол використовується для лікування гострих та хронічних форм шизофренії, маніакальних станів, психозів. Афобазол – для лікування тривожних станів (генералізовані тривожні розлади, неврастенія, розлади адаптації).

Приєднуйтеся до каналу “Галки” у Telegram - найважливіші та найсвіжіші новини одразу у Вашому телефоні! 




Схожі новини:

Чотири тонни наркотиків хмельницькі міліціонери перетворили на попіл.
Імовірно, тіла американської співачки Вітні Х’юстон та її єдиної...
Суд у місті Вюрцбург, яке знаходиться на півдні...
З приходом осінньої прохолоди ризик підхопити вірусну інфекцію...

Loading...
By Людмила Баран 18 Січ, 2016 11:20


Загрузка...

Написати коментар

Нема коментарів

Наразі немає коментарів

Будь першим, залиш коментар!

Написати коментар
Перегляд коментарів

Написати коментар

Ваш E-mail не буде публікуватись
Позначені поля є обов'язковими*

WP-SpamFree by Pole Position Marketing


новини партнерів

Фейсбук

Google +